Salam Perkenalan


Assalamualaikum,

Pertamanya, saya ucapkan terima kasih kepada ALLAH S.W.T kerana memberi peluang kepada saya untuk memiliki blog saya ini. Tanpa keizinanNYA dan ketentuanNYA tak mungkin saya akan berpeluang untuk merasa bagaimana mempunyai blog sendiri ini. Kasih saya yang seterusnya saya tujukan kepada ahli keluarga saya yang telah banyak mendorong saya untuk memulakan blog ini. Ketahuilah bahawasanya saya ini agak malas pada mulanya untuk membuat blog ini. Dan saya juga ingin mengucapkan TERIMA KASIH dan SELAMAT DATANG kepada pengunjung saya telah dan yang sedang melayari blog saya ini. Kehadiran anda semua amatlah saya hargai.

Ada eloknya saya perkenalkan diri saya dulu serba sedikit. Dilahirkan pada 12 December 1984 dan diberi nama Mohd Baihaqi Bin Mohd Adenan dan digelar dengan panggilan "Aki". Hobi saya yang terutamanya adalah "gaming" lebih-lebih lagi "DOTA". ekekekeke.... Saya juga ada minat membaca, dan satu-satunya penulis yang saya minati adalah "Joe Dever" dan karya penulisan dia yang saya minati adalah siri pengembaraan "lone wolf". Amat menarik dan penuh dengan pengembaraan. Antara lain yang menjadi minat saya ialah apa-apa sahaja yang berkenaan dengan negara Jepun termasuklah Anime, Manga, Figura, dan seumpamanya.

Setakat sini dulu untuk "post" perkenalan saya ini dan untuk "post" yang berikutnya saya akan mula bercerita tentang apa sahaja yang menarik untuk dikongsi bersama.

^_____^


0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers