18SG Cute animation

Salam,

Haaa.... Mesti ada di antara kita sini yang mempunyai minat pada katunkan, dan katun ni pulak ade macam-macam jenis "genre"nya. Ada katun lawak, aksi, "thriller", comel-comel dan seumpamanya. Tapi ni ada satu katun yang saya nk "share" ngan korang seme. Watak-watak dalam katun ni semernya comel-comel... ada arnab, beruang, memerang, tenuk dan banyak lagi.


Tahap ke"cute"tan watak-watak katun boleh dikatakan ter"baek", tapi... haa ada tapi... jangan tertipu dengan kecomelan wataknya sebab di sebalik kecomelan mereka, jalan citer setiap episod katun ni penuh dengan aksi "18 SG"... mmg thriller abis lah. Pecah kepala, tekuar orak, potong kepala, cincang badan sampai lumat, dan banyak lagi aksi-aksi ganasnya. Stok darah-darah x ingat nyer ah...

Setiap episod dia tak lama. Paling2 lama pun ada lah dalam 3 minit je cukup lah untuk wat sesetengah orang tu untuk muntah ijau... ekekekeke... "file" untuk setiap episod ni dalam bentuk flash video (.flv). korang ble search kat youtube kalu nk nak "usha". sini saya ada letak la 2 episod untuk "warm up" sblm korg tgk lagi yg selebihnya... ENJOY !!!!





^____________^

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers