Tide Hunter - Leviathan - Magic Tanker -

Salam... Yeah....
Seperti mana tajuk di atas... Topik ini adalah 100% berkenaan dengan DOTA... ^^
Saya main "game" ni dengan "DOTARIAN2" di UMP (Universiti Malaysia Pahang).
Dan untuk pengetahuan semua DOTA lah satu2nya "entertainment" kami di UMP.
Kebiasaannya setiap game akan ambil masa antara 1 jam setengah hingga 2 jam setengah sebab kitorang biasanya main sampai item hero "max". Baru "battle" gempak sikit... ekekeke...

Kitorang biasenye main mode "ar" atau "arsp" dan kene lah mase tu saya "random" dapat "Crystal Maiden : Rylai Crestfal". Mase tu rasa cam x bape best jer nk pakai Rylai jadi saya "repick" dapatlah si hero gergasi nih, "Tide Hunter : Leviathan" dan masa tu jugak saya wat keputusan nak kasi item hero nih lain daripada biasa..^^

Username saya : Takahashi Ai - Yup.. i am a big fan of Takahashi Ai ^^

Penangan Ulti + Shiva's Guard + Refreseher Orb = Double Kill

Upgrade sikit item = Baru Best = Jadi ayam korang.. ekekeke
"Happy Moment" - "kill" dekat fountain - Jadi "pak gad"
Tapi item build ni x disarankan sangat sebenarnya, sebab:
1- Nak kene "farm" cam orang gile.
2- Pastu x bape boleh nk join "battle" sgt ah awal2, sebab kalu mati hilang duit tuh.
3- Tak sesuai sgt utk "one on one battle"... tapi efektik masa "all out battle".

Papepun... saya cuma nak "share" saat2 "best" mase saya main DOTA nih...

^______________^

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers